چاه مستراح قوانین اقتصادی کمیسیون تعزیرات حکومتی

چاه مستراح: قوانین اقتصادی کمیسیون تعزیرات حکومتی مجلس شورای اسلامی موسوی لاگانی کمیسیون اقتصادی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه زیاد کردن 7 تا 10 درصدی قیمت خوابگاه‌های دانشجویی

رئیس شرکت امور دانشجویان گفت: هیات‌های امنای دانشگاه‌ها می‌توانند جهت ادغام معاونت‌های فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی با توجه به شرایط خود اقدام کنند ولی این پیشنها

زیاد کردن 7 تا 10 درصدی قیمت خوابگاه‌های دانشجویی

زیاد کردن 7 تا 10 درصدی قیمت خوابگاه های دانشجویی

عبارات مهم : دانشگاه

رئیس شرکت امور دانشجویان گفت: هیات های امنای دانشگاه ها می توانند جهت ادغام معاونت های فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی با توجه به شرایط خود اقدام کنند ولی این پیشنهاد همچنان در وزارت علوم در حال بررسی هست.

به گزارش فارس، مجتبی صدیقی مدیر شرکت امور دانشجویان در روز دوم شصتو دومین گردهمایی معاونین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور گفت: باید معاونان دانشجویی بتوانند مستقل تر از گذشته عمل کرده و به منابع مالی مختص خود دسترسی راحت تری داشته باشند به همین علت پیشنهادی اعلام شده است مبنی بر اینکه یک مدیر مالی در حوزه معاونت دانشجویی تعریف شود تا کارها خیلی سریع تر از گذشته صورت گیرد.

وی افزود: تلاش داریم تا کارها معاونت دانشجویی را مستقل تر کرده و این کار را در اول سال تحصیلی اجرایی کنیم.

زیاد کردن 7 تا 10 درصدی قیمت خوابگاه‌های دانشجویی

رئیس شرکت امور دانشجویان تصریح کرد: با توجه به هدفمند کردن یارانه ها و اوضاع اقتصادی کشور شرکت برنامه و بودجه و دولت موظف است علاوه بر اختیارات قبل تسهیلاتی مجزا به دانشگاه ها بدهند.

وی اظهار داشت: بحث تعیین مدیر مالی در معاونت دانشجویی و تخصیص سریع تر اختیارات را در جلسه هفته آینده روسای دانشگاه ها دنبال و ابلاغیه آن را اعلام خواهیم کرد. ولی پیشنهادات بعدی در این جلسه جهت سال آینده اجرایی خواهد شد.

رئیس شرکت امور دانشجویان گفت: هیات‌های امنای دانشگاه‌ها می‌توانند جهت ادغام معاونت‌های فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی با توجه به شرایط خود اقدام کنند ولی این پیشنها

صدیقی با اشاره به تامین مواد غذایی در شروع سال تحصیلی از سوی صندوق رفاه دانشجویان و شرکت امور دانشجویان گفت: این صندوق و این شرکت از نظر فنی این کار را دنبال کرده و می کوشیم اجرایی کردن این پیشنهاد به آخر مقصود برسد. همچنین تلاش داریم با این کار منابع مالی را به سمت اهداف مهم هدایت کنیم.

رئیس شرکت امور دانشجویان در توضیح زیاد افزود: تلاش داریم با هماهنگی ستاد تنظیم بازار تهیه اقلام اساسی جهت دانشگاه ها را دنبال کرده و از آنها این مطالبه را داشته باشیم. این در حالی است که حتی روز گذشته هم با مسئولین مربوطه در ستاد تنظیم بازار این پیشنهاد را بررسی کردیم.

وی گفت: چون دولت به دنبال کنترل بازار کالاهای اساسی است ما هم از این وقت استفاده کرده و این کالاها را با قیمت مهم و به جهت کم کردن هزینه ها خریداری و در اختیار دانشگاه ها قرار خواهیم داد.

زیاد کردن 7 تا 10 درصدی قیمت خوابگاه‌های دانشجویی

صدیقی افزود: تلاش داریم با استفاده از کمک شرکت اموال تملیکی تجهیزات خوابگاهی را از آنجا تهیه کنیم و می کوشیم کاری کنیم که دانشگاه ها در بحث خرید کالاهای اساسی و تجهیزات مورد نیازشان رأسا ورود نکرده و به نشانه مهم و کارهای بزرگتر خود بپردازند.

رئیس شرکت امور دانشجویان گفت: بحث رتبه بندی دانشگاه ها در حوزه ورزش با توجه به المپیادهای متفاوت برگزار شده است و همچنین امکانات مورد نیاز آنها تدوین و اجرایی خواهد شد.

رئیس شرکت امور دانشجویان گفت: هیات‌های امنای دانشگاه‌ها می‌توانند جهت ادغام معاونت‌های فرهنگی- اجتماعی و دانشجویی با توجه به شرایط خود اقدام کنند ولی این پیشنها

وی خاطرنشان کرد: موج سوم یا مرحله سوم طرح سیمای اجتماعی دانشجویی آماده و نتیجه های آن بزودی ارائه خواهد شد که در آن طرح پیشنهادهایی مبنی بر پیشگیری از دخانیات، مواد مخدر و ایدز اعلام شده است هست؛ البته دفتر امور آموزش عالی تحقیقات و فناوری شرکت برنامه و بودجه کشور قول حمایت از چندین پروژه که به صورت پایلوت و ملی اجرایی شود را داده است و می کوشیم اعتبار خاص ای را جهت دفاتر مشاوره دانشگاه ها بگیریم.

صدیقی اعلام کرد: 356 کانون مشاوره در دانشگاه ها با 14 هزار عضو پتانسیل خوبی جهت رابط بودن دفاتر مشاوره و سلامت با دانشجویان است.

زیاد کردن 7 تا 10 درصدی قیمت خوابگاه‌های دانشجویی

رئیس شرکت امور دانشجویان از معاونین دانشجویی و فرهنگی، اجتماعی خواست ارتباط خاص ای را با تشکل های دانشگاهی در امسال برقرار کنند آیا که اوضاع کشور خاص است و نیاز به همدلی و همراهی بیشتری است.

وی تصریح کرد: اصلاح آیین نامه انتخابات شوراهای صنفی دانشجویی در وزارت علوم همچنین در دستور کار واقع شده است است که یکی از پیشنهادات کم شدن تعداد دانشجویان شرکت کننده در انتخابات شوراها است تا اعضای منتخب و انتخابات سریع تر به رسمیت آشنا شود.

صدیقی با بیان اینکه عمده کار شوراهای صنفی و تشکل ها، درون دانشگاهی است که باید شرایط واحد و جغرافیای آن دانشگاه را هم در نظر گرفت، افزود: نباید همه موارد را یکسان دید و با توجه به حساسیت ایجاد شده است راجع به تشکیل اتحادیه شوراهای صنفی و سیاسی شدن بعضی مباحث آن نهادهای بیرون از وزارت علوم اعلام کردند که موافق تشکیل این اتحادیه نیستند.

رئیس شرکت امور دانشجویان با بیان اینکه ورود به پرسشها آموزشی جهت شوراهای صنفی مجاز نیست و آنها فقط می توانند در مورد خدمات دانشجویی اظهارنظر کنند، افزود: به وجود و فعالیت شوراهای صنفی در دانشگاه ها اصرار داریم و هر کجا این روابط صمیمانه تر باشد پرسشها دانشگاه ها کمتر خواهد شد.

وی گفت: اصرار وزارت علوم جهت ارتقای خوابگاه های رتبه سه و چهار است به همین جهت می کوشیم تعمیرات و نگهداری از این خوابگاه ها در شرایطی صورت گیرد که به رتبه های پایین تر سقوط نکنند. به همین جهت تلاش داریم در سال تحصیلی 98 و 99 خوابگاهی با رتبه پایین تر از یک و دو در کشور نداشته باشیم.

صدیقی از معاونین دانشگاه ها خواست حمایت های مورد نیاز را از دانشجویان بی بضاعت و آنهایی که پرسشها مالی بویژه در پرداخت اجاره بهای خوابگاهی دارند به صورت خاص صورت پذیرد و مسئولان دانشگاهی چتر حمایت خود را درمورد این دانشجویان گسترده تر کنند.

رئیس شرکت امور دانشجویان تصریح کرد: ستادی در وزارت علوم جهت شرایط خاص و پیشگیری از پرسشها خوابگاهی، صنفی و دیگر خدمات دانشجویی تشکیل شده است است که می تواند همین الگو در دانشگاه ها پیگیری و راه اندازی شود.

وی افزود: دانشگاه ها باید از همه امکانات استانی جهت تهیه کالاهای اساسی استفاده کرده و منتظر کارها شرکت امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویان نباشند ضمن اینکه باید با دستورالعمل و ابلاغیه ملی که با هماهنگی وزارت علوم و وزارت کشور صورت می گیرد استانداران در خدمت دانشگاه ها بوده و از آنها حمایت کنند.

صدیقی گفت: هیات های امنای دانشگاهی جهت ادغام معاونت های فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی می توانند این کار را با توجه به شرایط خود اجرایی کنند ولی این پیشنهاد در وزارت علوم در حال بررسی است.

رئیس شرکت امور دانشجویان از دانشگاه ها خواست جهت خرید کالاهای اساسی به سمت انعقاد قرارداد با بخش شخصی و پیمانکار به صورت مستقل اقدام نکنند آیا که در آن صورت هزینه ها بالاتر رفته و حتی باید مالیات بر ا رزش افزوده هم پرداخت کنند.

وی در آخر گفت: حداکثر زیاد کردن اجاره بهای خوابگاه ها در امسال بین 7 تا 10 درصد تعیین شده است است.

واژه های کلیدی: دانشگاه | دانشگاه | دانشجویان | وزارت علوم | وزارت کشور | اخبار کنکور و دانشگاه

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه